کارگروههای من
 

  کاملترین رزومه ها                 

علی اکبر آبادیه
مکانیک
وحید محرابی
 فوق لیسانس - مهندسی نرم افزار

برنامه نويس
امیر کا 20
 لیسانس - مهندسی فناوری اطلاعات - برنامه نویسی تحت وب

برنامه نويس
احسان پوررضایی
 فوق دیپلم - نرم افزار

کارشناس شبکه
محمد محسن افشاری فر
 فوق لیسانس - مهندسی سخت افزار

کارشناس شبکه
رضا علیمددی
مدير پروژه
مهندس یاشار اسمعیل دخت
 لیسانس - فناوری اطلاعات گرایش امنیت

کارشناس شبکه
محمود پارسایی
مدیریت، مالی و بازرگانی
محسن شیرعلی
 دیپلم - علوم انسانی- اقتصاد

تربیت بدنی و علوم ورزشی

 سوابق کاری و تحصیلی محمد مهدی یونسی   

سوابق شغلی
  مدیر اداری و منابع انسانی
شرکت/سازمان: شرکت مهندسی ایتوک ایران
از تاریخ: مرداد 1388     تا تاریخ: تا کنون
کشور: ایران  شهر: تهران

  سرپرست و مدیر امور اداری
شرکت/سازمان: گروه صنعتی رم
از تاریخ: فروردين 1384     تا تاریخ: تير 1388
کشور: ایران  شهر: تهران
توضیحات: گروه صنعتی رم شامل 7 شرکت تولیدی و صنعتی بوده که عبارتند ز شرکتهای سازه قالب تهران - پنجره عایق گلستان - قشم اینترنشنال - پنجره هزاره سوم پارس - ارگ هزاره سوم پارس - پیشگامان صنعت نیایش - مگا کشت ابزار که در زمینه های مختلف تولید قطعات خودرو - درب و پنجرهupvc تولید یخچالهای خودرو و آبگرمکن و سرد کن همزمان - تولید پروفیل upvc - تولید رنگهای پودری و صنعتی و نمایندگی انحصاری محصولات کشاورزی ماسکیو و گاسپاردو ایتالیا بوده است اینجانب به عنوان سرپرست امور اداری شرکت پنجره عایق گلستان و پس از مدت کوتاهی به عنوان مدیر اداری شرکت های پنجره عایق گلستان - پیشگامان صنعت و ارگ هزاره سوم پارس فعالیت نمودم
  کارمند اداری و مسئول انبار
شرکت/سازمان: شرکت تعاونی گوهر یاران
از تاریخ: آذر 1378     تا تاریخ: آذر 1379
کشور: ایران  شهر: تهران
توضیحات: فعالیت شرکت : تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمانهای دولتی و پروژه های خدماتی در سراسر کشور
  مسئول امور اداری و پرسنلی
شرکت/سازمان: شرکت مهندسی نصر نیرو
از تاریخ: آذر 1378     تا تاریخ: بهمن 1383
کشور: ایران  شهر: تهران
توضیحات: زمینه فعالیت : پیمانکار پروژه های وزارت نیرو در امور ساخت تصفیه خانه های آب و فاضلاب - نصب دکل های فشار قوی برق - ساخت نیروگاه - سد سازی و سایر پروژه های صنعت آب و برق
تاریخ شروعتاریخ پایانعنوان مدرکموضوعدانشگاهنمرهشهرکشور
دي 1390 دانشجو لیسانس روابط عمومی جامع 17.90 تهران ایران
شهريور 1385 دي 1387 فوق دیپلم روابط عمومی جامع 18 تهران ایران

مقدماتی
- مکالمه ساده و درک نوشته ها
معلومات کاری- توان استفاده از زبان برای موارد کاری و خواندن متنها
روان- توان خواندن و نوشتن و صحبت روان بدون اشتباه
محلی- زبان مادری

سایر فعالیتهای مرتبط با امور اداری و منابع انسانی:

1- اخذ مدارک استخدامی کارکنان به صورت کامل و تشکیل پرونده پرسنلی برای هر پرسنل

2-ثبت اطلاعات در سیستمهای حضور و غیاب ، منابع انسانی و حقوق و دستمزد و تخصیص کارت پرسنلی و حضور و غیاب

3- ثبت نام بیمه تامین اجتماعی و بیمه های درمانی تکمیلی و...

4- محاسبه حقوق و مزایای پرسنل بر اساس آئین نامه ها و دستور العملها و تنظیم قرارداد پرسنلی بر اساس نوع قرارداد

5-   استعلام تائیدیه مدارک تحصیلی کارکنان از مراکز آموزشی و...

6- صدور احکام کارگزینی انتصاب ، انتقال ، مامور ،  خاتمه خدمت و ...

7- ثبت اطلاعات حضور و غیاب کارکنان در نرم افزارهای مربوطه و جمع آوری اطلاعات کارکرد پرسنل به صورت ماهیانه

8- ثبت کارکرد در سیستم حقوق و دستمزد و محاسبه حقوق و مزایای ماهیانه پرسنل و تهیه لیست بیمه کارکنان

9-تهیه کاردکس مرخصی پرسنل و ثبت اطلاعات مرخصی کارکنان به صورت ماهیانه

10- تهیه فرمهای ارزیابی عملکرد پرسنل ، ارسال به مدیران واحد ها و ارزیابی کارایی و اثر بخشی کارکنان ( رتبه بندی پرسنل ، پرداخت پاداش ارتقاء سمت  به پرسنل فعال و درج اخطار کتبی و خاتمه همکاری با پرسنل فاقد کارایی لازم")

11- تنظیم قراردادهای پرسنلی ، استعلام تمدید و یا عدم تمدید قراردادها یک ماه قبل از اتمام قرارداد .

12- مشاوره با مدیریت شرکت در خصوص نحوه تنظیم قراردادها ، مدت زمان قرارداد پرسنل ، جذب و استخدام ، تعدیل نیروی انسانی مازاد و ....

13- پاسخ به نامه های ارجاعی مدیریت ، مدیران سازمان و کارکنان

14- صدور گواهی سابقه کار ، اشتغال بکارو ... برای پرسنل

15- به روز نگه داشتن آئین نامه های موجود در شرکت با توجه به تغییرات قانون کار و تامین اجتماعی و قوانین داخلی شرکت

16- بررسی صورت وضعیتهای پروژه های شارژی  mc  جهت تنظیم قرارداد

17- انجام  مکاتبات اداری با سایر سازمانهای فرهنگی و ... به نظور اخذ امکانات رفاهی برای پرسنل 0 تهیه بلیط استخر - سینما - تئاتر و ... با قیمت مناسب)

18- پیگیری انعقاد قراردادهای نرم افزاری و پشتیبانی شرکت و ...

19- تهیه بایگانی مدون وفنی جهت نگهداری اسناد و مدارک اداری و اسناد موجود در کارگاهها و سایتها

20- نظارت بر عملکرد کارکنان واحد خدمات اداری ( تحصیلداران - راننده ها - پرسنل آبدارچی و نظافتچی ، تاسیسات و... )

و سایر فعالیتهای مرتبط با امور اداری و منابع انسانی